środa, 11 września 2013

ZAKUPOWO: coś dla ciała i coś dla duszy.

Dzisiejszy dzień zdecydowanie mogę zaliczyć do intensywnych. Gdzieś pomiędzy stomatologiem, cmentarzem i podstawowymi zakupami spożywczymi zaopatrzyłam się w brakujące kosmetyki.


Przede wszystkim szampon - Head&Shoulders Citrus Fresh - stosuję go doraźnie raz w tygodniu (zaś codziennie sięga po niego mój maż). Trafiliśmy na promocję w sklepie Carrefour, bo kosztował tylko 12.99/400ml! Nie mogłam też zapomnieć o antyperspirancie Rexona Women Clear Aqua 24h Spray - 9.99zł/maxi format.



Płatki kosmetyczne tym razem kupiłam marki Carrefour (120szt.), niestety ceny nie pamiętam. Będe je używać pierwszy raz - ciekawe czy się nie rozdwajają! Mój pilniczek umarł śmiercią naturalną, dlatego kupiłam nowy For Your Beauty (do twardych paznokci) za 5.99zł.



Odebrałam też zamówienie z Avonu (moja mama jest konsultanką): Body Scrub Avon Senses (lagoon) oraz przydatna do torebki Roletka (Incandessence).


A teraz coś dla duszy - KSIĄŻKI. Co jakiś czas w sklepie Carrefour są ich wyprzedaże (śmieszne ceny). Dziś wyszperałam DAMĘ PIK Anity Werner oraz MAM NA IMIĘ JESTEM Mariusza Maślanki - każda książka 4.99zł! Jestem pewna, że każdy znalazłby coś dla siebie wśród tego całego stosu. 

Na całe szczęście piątek zapowiada się troszkę luźniej. Mam nadzieję, że zajrzę do DAMY PIK :)

Pozdrawiam - Mendziorka

P.S. Jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia, wiem... Starałam się je zrobić o ludzkiej porze, jednak zachmurzenie zrobiło swoje.





1 komentarz:

  1. Produkty które lubię :) szczególnie pierwsza dwa często kupuję.

    OdpowiedzUsuń