poniedziałek, 7 kwietnia 2014

PROJEKT DENKO luty/marzec 2014

Hej, hej :)

Przychodzę do Was z dwumiesięcznym denkiem - nazbierało się tego troszeczkę :)

Tym razem wiele kosmetyków się po prostu powieli.
1. HEAD&SHOULDERS, MENTOL, szampon przeciwłupieżowy
Bez tego szamponu nie wyobrażam sobie pielęgnacji moich włosów - tym razem wersja mentolowa. Uczucie wylanego wiadra zimnej wody bardzo mi odpowiada, idealne na upalne dni :) NA PEWNO ZAKUPIĘ PONOWNIE!
2. GARNIER, ULTRA DOUX, szampon nadający witalność, siła 5 roślin
Polubiłam się z serią Ultra Doux - podczas używania tego szamponu kondycja moich włosów znacznie się poprawiła. JUŻ ZAKUPIŁAM PONOWNIE:)
3. GARNIER, ULTRA DOUX, odżywka nadająca witalność, siła 5 roślin
Mam takie same - pozytywne odczucia jak w przypadku szamponu :) NA PEWNO ZAKUPIĘ PONOWNIE

4. BE BEAUTY, płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu
Mój niezawodny micel <3 - zapraszam na RECENZJĘ. JUŻ ZAKUPIŁAM PONOWNIE :)

5. REXONA, 24h spray - 3 warianty
Rexona jest jedynym antyperspirantem, który powoduje, że przez cały dzień czuję się świeżo. Zawsze wybieram inną wersję - tak dla urozmaicenia :) Na pewno jej nie zdradzę i będę namiętnie kupowała - niedługo mój ulubieniec doczeka się recenzji. JUŻ ZAKUPIŁAM PONOWNIE

6. FITOMED, ziołowy żel do mycia twarzy do cery tłustej i trądzikowej
Mój ulubieniec do codziennego mycia twarzy - wkrótce pojawi się recenzja! JUŻ ZAKUPIŁAM PONOWNIE :)
7. FACELLE FRESH, płyn do higieny intymnej
Bardzo przyjemny płyn do higieny okolic intymnych - niska cena to na pewno jego atut. Z CHĘCIĄ ZAKUPIĘ PONOWNIE
8. BE BEAUTY, SPA JAPONIA, żel pod prysznic z ekstraktem alg
Jestem w trakcie 2 opakowania i zapraszam na RECENZJĘ. NA PEWNO ZAKUPIĘ PONOWNIE

9. ZIAJA, BIAŁA HERBATA, krem bionawilżający do cery tłustej i mieszanej
Jak do tej pory mój najlepszy krem do twarzy - zapraszam na RECENZJĘ. W tym momencie testuję inny krem, również z Ziaji.
10. ISANA, zmywacz do paznokci z acetonem
Mój ulubiony lakier do paznokci - radzi sobie z każdym rodzajem lakieru. NA PEWNO ZAKUPIĘ PONOWNIE

11. DAX, PERFECTA, PEELING ENZYMATYCZNY Z MASECZKĄ GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCĄ
Dość ciekawa formuła, skuteczne działanie! ZAKUPIŁAM PONOWNIE

12. LIRENE, NATURAL LOOK, fluid + baza
Gęsty podkład o idealnym kolorze, ale o dziwnym wykończeniu. Podkreśla suche skórki i jest dość ciężki - na pewno nie nadaje się na upalne dni. Generalnie ciężko się go nakłada pędzlem. NIE ZAKUPIĘ PONOWNIE
13. BELL, ROYAL MAXXX 4D, tusz do rzęs
Totalny niewypał... Jest niewidoczny po aplikacji, czego do tej pory nie rozumiem. NA PEWNO NIE ZAKUPIĘ PONOWNIE!
14. LOVELY, CURLING PUMP UP, tusz do rzęs
Jeden z lepszych jakie do tej pory miałam w mega niskiej cenie. Nie osypuje się, dużym plusem jest kształt szczoteczki. NA PEWNO ZAKUPIĘ PONOWNIE

15. CARREFOUR, płatki kosmetyczne i 16. CAREA, płatki kosmetyczne
Do jednych, jak i drugich nie mam żadnych zastrzeżeń - idealnie się spisują. NA PEWNO ZAKUPIĘ PONOWNIE

Tymczasem życzę kolorowych snów - Mendziorka :)

11 komentarzy:

  1. Kilka z tych produktów znam i sama używam :)
    Obecnie jestem w trakcie testowania tego kremu do twarzy z ZIAJA - póki co na prawdę dobrze się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie :) Chyba mam następcę/zastępce moje ulubieńca - wraz z wiekiem potrzeby naszej skóry znacznie się zmieniają - w czwartek opowiem Ci o nim :)

      Usuń
  2. Widzę, że nie marnujesz czasu :)
    Płyn micelarny z biedronki bardzo lubię, zarówno jak żel Facelle. Zawsze przywożę z Polski zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama mieszkając w Polsce robię konkretne zapasy micela <3, to zdecydowanie mój KWC <3

      Usuń
  3. Niezłe zużycie micela z BeBeauty !;) Ja do niedawna nawet nie zwracałam uwagi na Head&Shoulders, ale ostatnio zakupiłam sobie ten o zapachu jabłkowym i jestem zakochana w efekcie jaki pozostawia na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zużycie micela tak duże, bo miłość do niego ogromna:) A Head&Sholuders wersję jabłkową używam teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubiłam ten krem Ziaji biała herbata, ale jakoś nie widziałam go ostatnio w żadnym sklepie. Również jestem wierna dezodorantom Rexona, w moim odczuciu chyba najlepiej chronią przed potem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także uwielbiam płyn micelarny z biedronki oraz ten tusz z lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak Kasiu mieszkam w Starachowicach. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń