niedziela, 24 listopada 2013

Wszyscy byli w Rossmannie, byłam i ja!

Cześć:)
Wszędzie o tym trąbiono, wszędzie o tym pisano! Grzechem by było nie zajrzeć do Rossmanna na mega wyprzedaż - 40%!


1. WIBO, nawilżająca pomadla do ust Eliksir, odcień 05.
2. MISS SPORTY, korektor w płynie z witaminami E i C, odcień 001 light
3. MISS SPORTY, Fabulos Lash Building Mascara, odcień 601 xtra black.

Pozycje 1 i 2 kupiłam po raz pierwszy - będę mieć coś do testowania :) Tusz jest moim ulubieńcem i czeka na użytkowanie - stary jest na wykończeniu.

Życzę miłego wieczoru - Mendziorka :)

4 komentarze:

  1. Widzę,że tak jak ja - poczyniłaś skromne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam i ja! :) najlepsze przeceny w rossmanie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że byłaś. A kto Ci towarzyszył, wybrał podkład i dobrał jego kolor? Ukochana siostra :)

    OdpowiedzUsuń