środa, 9 października 2013

MANICURE - SENSIQUE strong & trendy nails with tefpoly nr 162

Cześć :)

Zdecydowanie czuję jesień. Wszystko wskazuje na to, że w tym roku będzie ona piękna, bo złota:) Jednak na swoich paznokciach chciałam mieć coś, co jeszcze przez chwilę przypomni mi letnie dni. Dokładnie chodzi o lakier firmy SENSIQUE strong & trendy nails w kolorze 162 (z formułą teflonową).

Muszę się przyznać, że ten produkt jest moim pierwszym w tak odważnym kolorze. Cała moja kolekcja lakierów zawiera pełno odcieni nude, szarości, delikatnych brokatów, bordo. Jednak jestem pozytywnie zaskoczona - na pewno odważę się na więcej :)


Standardowo - najpierw odżywka Eveline 8 w 1, następnie dwie warstwy lakieru SENSIQUE nr 162. Całość pokryłam produktem firmy Wibo - efekt sztucznych paznokci. Dokładnie tak, jak wspominałam o tym w weselnym poście. Dla mnie takie połączenie jest idealne - odżywka chroni paznokcie, a warstwa wykończeniowa nadaje ładny połysk i trwałość.



A to efekt końcowy:)

Na pewno kupię nie jeden lakier z tej serii - jego formuła bardzo mi odpowiada. Dodatek teflonu zdecydowanie podkręca jego kolor oraz trwałość. Bałam się aplikacji produktu dość długim, cienkim pędzelkiem - jak się potem okazało - niepotrzebnie :)

Niestety lakier ma jeden minus, bardzo istotny - naniesiony na niezabazpieczone paznokcie mocno przebarwia płytkę. Jednak ja taką ochronę stosuję, więc przymykam na to oko :P


Tymczasem uciekam do codziennych obowiązków - Mendziorka

1 komentarz:

  1. Jak już wybierać to sprawdzone produkty - zarówno lakiery jak i specjalistyczne urządzenia kosmetyczne.

    OdpowiedzUsuń