sobota, 16 maja 2015

WIOSENNA WYMIANA U SZKATULKI :)

Hej :)
Jeszcze w kwietniu zgłosiłam się do wiosennej wymiany u Justyny z bloga szkatulka-ziuzia21.blogspot.com. Piękna pogoda za oknem, wiele wspaniałych dziewczyn - dlaczego nie miałabym sprawić komuś radości? :)


Ja swój upominek dostałam od Ani avinion-jk.blogspot.com, za który serdecznie dziękuję :) 
Zdecydowanie wiedziałaś co lubię! Coś dla ciała, coś dla podniebienia i coś abym poczuła się piękniejsza każdego dnia :) 

Dziękuję również za miłe słowa w liściku!

Pozdrawiam - Mendziorka

6 komentarzy:

  1. Cieszę się,że jesteś zadowolona z zawartości swojej PACZKI :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się cieszę, że trafiłam w Twój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja uwielbiam te cukierki-batony :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Schoko bons najlepsze! Smaka mi zrobiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam shoko bons i chętnie bym sobie przekąsiła. Niestety zbliża się lato, więc czas trochę ograniczyć te słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poza herbatą Green Hills, żaden z tych produktów nie pojawi się u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń