środa, 4 marca 2015

RECENZJA - FULL MELLOW, lip scrub Candy Floss

Hej!

Moje usta w zimie przechodzą koszmar, a taka pogoda nie sprzyjała ich pielęgnacji. Tak... słyszałam wcześniej o peelingach cukrowych, jednak ich idea mnie nie przekonywała. I po raz kolejny się myliłam!

Jednym ze sponsorów Wakacyjnego Spotkania Świętokrzyskich Blogerek była marka Full Mellow. W ślicznej, kolorowej paczuszce był on: lip scrub ze specjalnej linii BoogieSilver!
NAZWA: FULL MELLOW, lip scrub Candy Floss

POJEMNOŚĆ/OPAKOWANIE: 25g (pełna wersja - 30g) peelingu otrzymujemy w uroczym słoiczku, wykonanym z tworzywa sztucznego
CENA 25zł  (https://www.full-mellow.pl/shop_product/Candy%20Floss,178.html)

OPIS PRODUCENTA:
Dzięki słodkiemu zapachowi waty cukrowej zostaniesz przeniesiona do czasów dzieciństwa. Caster cukier oraz naturalny miód delikatnie wygładzi Twoje usta, a Olejek Jojoba sprawi, że staną się miękkie i nawilżone. Candy Floss ma słodki smak, a nadmiar produktu możesz po prostu zlizać z ust. 

SKŁAD:

MOJA OPINIA:
+ obłędny zapach!
+ poręczny, uniwersalny słoiczek
+ kobieca szata graficzna, typowa dla BoogieSilver
+ regularne stosowanie peelingu eliminuje suche skórki - pielęgnacja na wysokim poziomie
+ duża wydajność
+ produkt jest jadalny - uwielbiam jego obrzydliwie słodki smak :)
+ krótki skład i termin ważności - marka stawia na naturalność
- produkt niekoniecznie chce się trzymać palca... kilka razy mi spadł na drodze: słoiczek-usta

MOJA OCENA: 9+/10

Znacie już Full Mellow? Lubicie kosmetyki handmade? 
Pozdrawiam - Mendziorka

14 komentarzy:

  1. Wow, niesamowity produkt. Pierwszy raz słyszę o tej marce. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo go lubie i dokanczam drugi sloiczek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie na kolejny, zimniejszy okres w roku sama sięgnę po drugi :P

      Usuń
  3. Gdyby się tak bardzo nie kruszył,to nie miałabym co do niego żadnych zastrzeżeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, racja... Niekoniecznie siedzi grzecznie na palcu...

      Usuń
  4. BoogieSilver to ja lubię. Jeśli masz problem z ustami to polecam Ci moja droga balsam REVE DE MIEL z firmy Nuxe. Szybko regeneruje podrażnione usteczka w jedną noc i jest wydajny, jego pojemność jest 3 razy większa od balsamów do ust Tisane, a w działaniu jest o niebo lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego akurat nie znam ale używam z Pat&Rub :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Kochana :) Natomiast ja nie miałam styczności z kosmetykami marki Pat&Rub :P

      Usuń