piątek, 2 stycznia 2015

RECENZJA - BANIA AGAFII, maseczka do wlosow "regeneracyjna"

Witajcie!

Nie było mnie tu wieki! Koniec roku był dość burzliwy, ciężki i zabiegany... Jednak wraz w początkiem roku 2015 zaczynam to, czego mi brakowało - i tu podziękowania kieruję w stronę mojej Rodzonej za motywację! :*

W ostatnim poście zaprezentowałam Wam moje zdobycze ze "Skarbów Syberii", a dziś więcej o jednej z nich, a konkretnie
NAZWA: BANIA AGAFII, ekspresowa maseczka do włosów "regeneracyjna"

POJEMNOŚĆ/OPAKOWANIE: 100 ml produktu jest umieszczone w saszetce zaopatrzonej w zakrętkę

CENA/DOSTĘPNOŚĆ: ok. 3.50 zł (sklep internetowy - http://skarbysyberii.pl)

OPIS PRODUCENTA:
Maska przywraca szybko włosom elastyczność, zdrowy blask, pomaga zachować ich gęstość, wzmacnia cebulki włosowe. Intensywnie nawilża i wygładza włosy, chroni przed negatywnym wpływem środowiska, zewnętrznego.

SKŁAD:
na wysoki miejscu w składzie mamy proteiny oraz oleje

MOJA OPINIA:

+ poręczne opakowanie (szczególnie w podróży) - swobodnie można wykorzystać cały produkt i kontrolować jego zużycie,
+ piękny zapach - przypomina mi gerbery,,
+ ciekawa konsystencja (kremowa?) - dość gęsta, mimo to produkt rozprowadza się po całej długości włosów, a co za tym idzie - wydajność na naprawdę wysokim poziomie,
+ maseczka jest bardzo łatwa w użyciu,
+ świetny poziom nawilżenia włosów oraz szybka poprawa ich kondycji - określenie "ekspresowa" nie jest użyte bez powodu,
+ bardzo niska cena w stosunku do pojemności oraz działania,


MOJA OCENA: 10/10, ponieważ jest to moja ulubiona jak do tej pory maseczka do włosów! Zamówiłam już kolejne saszetki oraz obdarowałam bliskie mi osoby :)

Znacie już tą odżywkę?

Pozdrawiam - Mendziorka :)

6 komentarzy:

  1. Ostatnio odkryłam u mnie w mieście stacjonarcie te kosmetyki, zdziwiłam się bardzo bo mieszkam w dość małymi mieście.
    Od razu kupiłam pełną wersję maseczki drożdzowej na przyspieszenie porostu włosów i szampon na cedrowym propolisie, sa świetne. Jeszcze troszke i też pojawi sie u mnie recenzja :)
    Też to moja ulubiona maska teraz i szybko widać efekty, to najważniejsze!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że w mniejszych miastach można łatwiej dostać te produkty :)

      Usuń
  2. Muszę spróbować, tym bardziej, że takie to tanie:) No i uwielbiam wszystko co jest ekspresowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam maski maseczki, a szczególnie te, które działają natychmiast :)

    OdpowiedzUsuń