piątek, 25 lipca 2014

RECENZJA - URODA POLSKA, Melisa, balsam do ciala + jutrzejsze spotkanie blogerek + akcja Ziaja z Rodzona :)

Witajcie :)

Jutro odbędzie się "Wakacyjne Spotkanie Świętokrzyskich Blogerek Kosmetycznych w Starachowicach"! :) Ogromnie się cieszę, ponieważ spotkam dziewczyny z którymi widziałam się już w grudniu ubiegłego roku, a także poznam kilka nowych koleżanek "po fachu" :) 

Natomiast dziś podzielę się z Wami moją opinią na temat produktu, który otrzymałam w ramach współpracy z Polską firmą Uroda Polska (http://sklep.urodapolska.eu), a jest to...
NAZWA: Melisa, balsam do ciała

POJEMNOŚĆ/OPAKOWANIE: 200 ml produktu umieszczonych jest w butli zaopatrzonej w pompkę

OPIS PRODUCENTA:
Silnie nawilża, lekko ujędrnia. Zalecane do pielęgnacji skóry delikatnej.
 Zawiera specjalnie dobrane składniki aktywne:
*WYCIĄG MELISY: regeneruje, łagodzi, uspakaja i odświeża. Przynosi ulgę zmęczonej skórze. Chroni ją przed działaniem wolnych rodników i promieni słonecznych.
*WYCIĄG Z ZIELONEJ HERBATY: spowalnia efekt starzenia się skóry, pobudza jej mikrokrążenie, uelastycznia. Działa przeciwutleniająco, łagodząco, tonizująco. Chroni przed wolnymi rodnikami.
*OLEJ Z ORZECHÓW MAKADAMIA: zawiera potas, fosfor, wapń i witaminy B1 i B2, doskonale wygładza, nawilża, działa przeciwstarzeniowo, pielęgnuje skórę suchą i wrażliwą.
*PROWITAMINA B5: działa leczniczo i łagodząco na podrażnioną skórę, wygładza i poprawia jej koloryt.
*ALANTOINA: regeneruje uszkodzony naskórek. Łagodzi, nawilża, wygładza i zmiękcza skórę.
*SORBITOL: wiąże wodę w przestrzeniach międzykomórkowych, skutecznie nawilża, wygładza, poprawia elastyczność i regeneruje skórę przesuszoną i spierzchniętą.
Mleczko posiada lekką konsystencję, łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Pozostawia skórę zdrową i zadbaną.

SKŁAD:

MOJA OPINIA:
+ dobre cena w stosunku do jakości i ilości produktu,
+ idealne nawilżenie w lato,
+ przyjemny, świeży, pobudzający zapach,
+ mimo parafiny w składzie produkt nie pozostawia tłustego filmu na skórze,
+ poręczne opakowanie i łatwa aplikacja (pompka),
+ lekka konsystencja - emulsyjna (w lecie jest to ogromna zaleta!), 
+ szybkie wchłanianie się balsamu (nienawidzę czekać milion lat!),
+ polska marka,
+ przyjemny skład,
+ szata graficzna przyjemna dla oka,

- brak przeźroczystego opakowania - brak możliwości kontroli zużycia produktu,

MOJA OCENA: za mega praktyczność w upalnie dni 10/10.

Dziękuję za możliwość przetestowania - nie wpłynęło to na moją opinię :)


Przy okazji wrzucę zdjęcie moich świężych produktów do pielęgnacji twarzy, w które zaopatrzyłam się razem z moją Rodzoną podczas ostatniej wizyty w Krakowie :* Czyli zaczynamy akcję Ziaja!:)

Pozdrawiam - Mendziorka :)

15 komentarzy:

  1. U mnie się zupełnie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również bardz polubiłam ten balsam :)
    no i do jutra ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tego kremu z kwasem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będę mogła powiedzieć/napisać coś na ten temat to na pewno to zrobię!

      Usuń
  4. mam go do testów, zobaczymy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj znać jak się sprawdzają produkty Ziaji, bo czaję się już na nie tyle czasu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy wcześniej się z nim nie spotkałam ale wygląda ciekawie :) czekam na recenzję produktów z ziaji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkt jest bardzo przyjemny:) Recenzja na pewno się pojawi:)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawi mnie ta seria:) Widziałam wczoraj to mleczko w Carrfourze.Na początek chciałam sobie kupić tonik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik jest jedynym produktem, którego nie posiadam :)

      Usuń
  8. Liście manuka Ziaja - kupiłam żel myjący i żel z peelingiem i testuję cena 7,90 zł za opakowanie, plus za zapach opakowanie i turkusowy kolor

    OdpowiedzUsuń