czwartek, 8 maja 2014

Promocje w drogeriach okiem Mendziorki.

Hej, hej!

Przez ostatnie 3 tygodnie drogerie kusiły Nas promocjami - muszę przyznać, że bardzo korzystnymi. Nie byłabym sobą, gdybym nie skorzystała z takich okazji! Na moje nieszczęście mieszkam za blisko Rossmanna i Drogerii Natury... nie mogłam przejść obok obojętnie :)

* ASTOR,Skin Match, 4Ever Bronzer,001Blonde
(nie wiem jakim cudem pasuje mi ten kolor, skoro jest szatynką)
niestety zdjęcie nie oddaje realnego koloru....
cena: ok. 18 zł
* RIMMEL, Affinitone, Concealer, 01 Nude Beige
przepiękny, beżowy kolor
cena: ok. 14 zł


* MISS SPORTY, Studio Colour Smoky Eye Shadows, 403 Brown Eyes
za taką cenę nie mogłam nie kupić tej mini paletki - uwielbiam takie kolory
cena: ok. 5 zł

* LOVELY, Curling Pump Up Mascara
już tak na zapas
cena: ok. 5 zł


* RIMMEL, Lasting Finish Lipcstick, 070 Airy Fairy
dzięki Tobie, Grzybku :)
cena: ok. 10 zł

* RIMMEL, Salon PRO with Lycra, 402 Urban Purple
już się z nim polubiłam
cena: ok. 10 zł

* MISS SPORTY, Hollywood lip gloss, 104 Pasadena
cena: ok. 6 zł

* MISS SPORTY, Clubbing Colours, nr 343 i nr 046
cena: ok. 3 zł/szt.

* SENSIQUE, Pearl Glow Eyeshadow, nr 208
cena: ok. 3zł

* DAX, Perfecta, fluid kryjący, formuła nawilżająca, 01 waniliowy
mój ulubiony, idealny podkład - już niedługo recenzja :)
cena: ok. 10 zł/szt.


* SENSIQUE, Strong & Trendy Nails with tefpoly, Wild Strawberry Dreams
cena: ok 4 zł


Więcej grzechów nie pamiętam - za żadne nie żałuję :) Będzie wielkie testowanie!
Cieszę się, że takie akcje zadarzają się tylko/aż 1-2 w roku :)

Pozdrawiam - Mendziorka

10 komentarzy:

  1. Kupiłam tę minipaletkę Miss Sporty przy okazji poprzedniej obniżki Rosmannowej, ale jestem bardzo rozczarowana jakością tych cieni. Wolę takie mocno napigmentowane i trwalsze. Żałuje więc że przegapiłam promocje w Naturze, bo cienie Mysecret są rewelacyjne pod tym względem, a dostępne są tylko tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze pod cienie używam bazy z Essence, więc nie mam problemu z trwałością jakichkolwiek cieni :)

      Usuń
  2. Poszalałaś trochę ;) Mnie promocje skusiły nawet, ale nie skorzystałam ostatecznie, zajęta byłam i dopiero dziś się wybrałam. Następnym razem poszaleję bardziej :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też poszalałam, ale nawet nie chcę tego podliczać, wolę żyć w nieświadomości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mendziorka zaszalała i za grzech ciężki tego nie uznała :p
    Fantastyczne zakupy - DZIĘKUJĘ za trzymanie kciuków :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też troszkę zaszalałam i na pewno się nie długo pochwale ;) Ty kupiłaś same perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda wodzą na pokuszenie te promocje i to bardzo, świetne zakupy, u mnie było skromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem strasznie ciekawa tej recenzji podkładu z perfecty, bo chciałabym go wypróbować :) i ile tego nakupiłaś, z pewnością przez cały ten czas miałaś świetny humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. za mną ten żółty tusz chodzi :) i upolować nie mogę w rossie a co trochę promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakiery w szczególności czerwone prezentują się świetnie.

    OdpowiedzUsuń