środa, 12 lutego 2014

Mendziorkowa wygrana, zakupy... i PIERWSZA współpraca :)

Witajcie :)
Dzień jest za krótki, czasu za mało. Tak wiele bym chciała zrobić, tylu osobom poświęcić czas, zrobić coś dla siebie... Niestety nie da się zrobić wszystkiego na raz :)

Chciałam podzielić się z Wami kilkoma nowościami - przede wszystkim moją pierwszą w życiu wygraną (Rozdanie u Szkatułki)
Nagroda to:
*książka Jolanty Wrońskiej - "Fanaberie" (okładka jest przepiękna!)
*wosk Yankee Candle - Wanilla Lime,
*wosk Yankee Candle - Sicilian Lemon.


W ostatnim czasie zakupiłam parę niezbędnych kosmetyków - oczywiście inspiracją byłyście Wy, drogie blogerki! Podglądała, czytałam, analizował i w moje ręce wpadły:
* KAILAS - ajurwedyjski krem na problemy skórne - efekty są widoczne już po kilku dniach stosowania,
* MARION, Natura Styl, farba do włosów - orzechowy brąż 621 - czyli powrót do przeszłości :),
* Mój ulubieniec REXONA,
* Sławny micel z Biedronki <3 x2,
* CATRICE, Camouflage, 010 Ivory,
* SENSIQUE, Pearl Glow 202 (za połowę ceny!),
* FITOMED, żel do mycia ciała do cery tłustej i mieszanej - powracam do niego po wykorzystaniu wszystkich możliwych myjących mazideł do twarzy i po przejściach z moją cerą,
* CAREA - mega duże płatki kosmetyczne,
* Mr MAGIC - chusteczki do czyszczenia okularów.

Dziś, przy okazji zakupów w Lidlu kupiłam 50 bezzapachowych, tradycyjnych podgrzewaczy - będę czym palić w piecu :P

A to moje najnowsze zdobycze lakierowe:
* CATRICE, Effect Maker,
* SENSIQUE, Gray Mist, nr 178.

A na koniec - moja PIERWSZA WSPÓŁPRACA i PIERWSZA paczka od 
URODA POLSKA - będzie testowanie :)

Tymczasem uciekam uciekam pod ciepły koc, do kubka ciepłej herbaty ananasowej :)

Pozdrawiam - Mendziorka :)

7 komentarzy:

  1. płyn micelarny z biedronki świetnie się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Testuj,testuj,testuj...Ja czekam na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też farbuję włoski marionem ale to zimą ;-) latem rozjasnianie u fryzjera ;-)
    czekam na recenzje ;-*
    i obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję pierwszej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej i współpracy również, sama też czekam na przesyłkę taką współpracową paczkę :)
    Ten żel z Fitomedu mnie zaciekawił, coś mi się wydaje że niedługo zrobię zamówienie na ich stronie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci tych zapachów od Urody :)

    OdpowiedzUsuń