sobota, 25 stycznia 2014

Stylowy Gold Rush, czyli TANGLE TEEZER u Mendziorki.

Cześć:)
Od ponad tygodnia jestem szczęśliwą posiadaczką szczotki TANGLE TEEZER! Razem z moją siostrą (traczynka.blogspot.com) zdecydowałyśmy się na zakup tego cudaka ze sklepu MINTISHOP.PL, gdzie aktualnie trwa promocja. Wybrałam kompaktową wersję GOLD RUSH - nie lubię złota (szczególnie biżuterii), jednak w połączeniu z czernią jest klasyką!

Już nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji moich włosów bez TT!

A jak wygląda Wasza przygoda z Tangle Teezer? 
Pozdrawiam - Mendziorka

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A zaczynasz rozczesywanie włosów od końcówek? Kiedy czesałam się na szybko, "na odwal się" to też miałam takie wrażenie :)

      Usuń
  2. Bardzo go lubię, także mam wersję kompaktową, już pomógł mi w rozplątanie nie jednego "kołtuna". Niestety moje włosy od zawsze były podatne na wszelkie plątanie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również bez tt nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji włosowej :)
    Ładną wersję wybrałaś ja zastanawiam się nad tą a nad tą najnowszą czarny mat z woreczkiem,moja już swoje przeszła w kompakcie szczególnie gdy próbowałam ją rozbrajać aby zobaczyć czy to nie podróba,teraz się nie zamyka. Zdecydowanie będzie Ci się dobrze spisywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w mojej zakochana:) Dbam o TT jak o dziecko:)

      Usuń
  4. już któryś raz czytam o TT i coraz bardziej kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kusiła przez długi czas... W końcu uległam pokusie :)

      Usuń
  5. niestety nie posiadam! :( ale Twoja wersja jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko !! Życie bez TT to nie życie !! Miód na moje włosy !! cudowna! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety ja TT nie posiadam i muszę z tym żyć.
    Powiedz mi kochana jesteś ze Starachowic?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam wersję podstawową,ale już od dawna marzy mi się kompaktowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moje postanowienie na ten rok to zakup TT , takze narazie nie mam ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam TT i nie umiem teraz czesać się niczym innym ;) TT nigdy nie zamienię na nic innego

    OdpowiedzUsuń