piątek, 31 stycznia 2014

STARCIE: BE BEAUTY - delikatny żel-krem łagodzący do mycia twarzy (BIEDRONKA) vs CIEN - delikatny żel do mycia twarzy (LIDL)

Cześć!
Postanowiłam podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami i odczuciami na temat dwóch, znanych w blogosferze, żeli dyskontowych. Będzie nietypowo - STARCIE czas zacząć:
Do walki stają:
BE BEAUTY - delikatny żel-krem łagodzący do mycia twarzy (Biedronka) oraz CIEN - delikatny żel do mycia twarzy (LIDL).

RUNDA 1: CENA oraz POJEMNOŚĆ 
Be Beauty 1:1 Cien
Oba produkty kosztują 4.99 zł za pojemność 150 ml.

RUNDA 2: OPAKOWANIE
Be Beauty 1:2 Cien
Oba produkty umieszczone są w tubce wykonanej z tworzywa sztucznego (Be Beauty-LDPE, Cien-PP/PE) zakończonej w tradycyjny klips. Ze strony użytkowania i ze strony technologicznej zdecydowanie zwycięża Cien. Opakowanie wykonane jest z mocniejszego materiału oraz nie ślizga się w mokrych dłoniach.

RUNDA 3: SKŁAD 
Be Beauty 1:3 Cien
Produkt Be Beauty posiada w swojej recepturze parabeny (-), natomiast produkt Cien zawiera kwas salicylowy (+) (w połowie listy) i jest bez paskudnych SLS i SLES (+). 

RUNDA 4: KONSYSTENCJA
Be Beauty 1:4 Cien
Żel Be Beauty posiada kremową konsystencję, natomiast Cien - typową dla żelu. Osobiście nie odpowiada mi ta kremowa konsystencja produktu przeznaczonego do codziennej pielęgnacji twarzy - mam wrażenie, że jest ona zbyt ciężka. Jestem zwolenniczką tradycyjnych formuł.

RUNDA 5: PRZEZNACZENIE
Be Beauty 1:5 Cien
Żel do mycia twarzy Be Beauty przeznaczony jest dla osób z cerą suchą i wrażliwą, a żel do mycia twarzy Cien dla osób z cerą normalna i mieszaną. Moją cerę ciężko określić jednoznacznie - strefa T mocno się świeci, natomiast policzki mają swoje "humory". Jednak na pewno nie jest sucha ani wrażliwa - stąd bardziej odpowiada mi produkt z Lidla.

RUNDA 6: DOSTĘPNOŚĆ
Be Beauty 2:6 Cien
Oba produkty można kupić w sławnych, polskich dyskontach - Biedronka oraz Lidl. Są one dostępne w regularnej sprzedaży.

RUNDA 7: ZAPACH
Be Beauty 2:7 Cien
Produkt Be Beauty w moim odczuciu charakteryzuje się mocnym zapachem, który porównałabym do kwiatowego. Jest on dość przyjemny, jednak w porównaniu z produktem Cien, który ma piękny, cytrusowy zapach wypada bardzo słabo. Żel z Lidla na pewno każdego poranka pobudzi naszą skórę do życia, a wieczorami doskonale ją odświeży.

RUNDA 8: OCENA OGÓLNA I WYDAJNOŚĆ
Be Beauty 2:8 Cien

ZWYCIĘZCA:
 CIEN - delikatny żel do mycia twarzy (LIDL)

Chciałabym dodać, że żelu Be Beauty nie spisuję na straty - znalazłam dla niego odpowiednie zastosowanie - stosuję go jako żel do depilacji :)

Żel Be Beauty dostałam w celu przetestowania na "MIKOŁAJKOWYM spotkaniu przy KAWIE" w Starachowicach (6.12.2013). Dziękuję Jeronimo Martins Polska za możliwość zapoznania się z tym produktem.

Co sądzicie o porównaniach tego typu? Podoba się Wam?
Pozdrawiam - Mendziorka :)

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tej wersji jeszcze nie miałam - słyszałam o niej ostatnio od kilku dziewczyn. Na pewno nie przejdę obok niej obojętna. Lubię testować tanie, ogólnodostępne kosmetyki - wśród nich bardzo łatwo o prawdziwe perełki :)

      Usuń
  2. Z ciekawości wypróbuję ten żel do mycia twarzy z LIDL'A.
    Ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim bądź razie muszę wypróbować ten z cienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbuję żel z Lidla. Mam do tego sklepu 3 minuty, ale wciąż niezbyt dobrze zapoznałam się z ich kosmetykami. Wybiorę się w najbliższych dniach i zobaczę, może akurat będzie :)

    P.S. może usuniesz weryfikację obrazkową? Trochę utrudnia komentowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi w tym kierunku - nawet sobie nie zdawałam sprawy, że takie coś istnieje! Problem rozwiązany :)
      A żel z Lidla szczerze polecam :)

      Usuń
  5. no przewaga znacząca;] ja używam bebeauty ale z cienia nie próbowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie używam ani tego ani tego, ale tak to super przedstawiłaś że skuszę się na Lidla;D ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znając Ciebie produkt z Lidla będzie Ci odpowiadał i nie pożałujesz kupna :)

      Usuń
  7. Mam ten z biedronki ale teraz mnie przeraziłaś,że ma parabeny na pewno wypróbuję ten z Lidla ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam żadnego z nich, ale porównanie jest supeR! Może więcej tego typu opisów :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, jestem bardzo zainteresowana tym żelem do mycia z Lidla, dzięki Twojemu postowi.

    OdpowiedzUsuń