czwartek, 9 stycznia 2014

RECENZJA - BIAŁY JELEŃ hipoalergiczny żel do mycia ciała, włosów i twarzy 3 w 1 - wersja dla kobiet

Cześć :)
Dziś chcę się z Wami podzielić recenzją produktu, który otrzymałam na "MIKOŁAJKOWYM spotkaniu przy KAWIE" w Starachowicach (6.12.2013)od firmy BIAŁY JELEŃ. Będzie to recenzja w troszkę innym wydaniu, ponieważ pomogła mi w tym moja BABCIA! Jako osoba o wrażliwej skórze, skłonnej do podrażnień i reakcji alergicznych stała się idealną kandydatką do przetestowania tego produktu :)
NAZWA: BIAŁY JELEŃ, hipoalergiczny żel do mycia ciała, włosów i twarzy 3 w 1 - wersja dla kobiet

POJEMNOŚĆ: 200 ml umieszczonych w tubce w tworzywa sztucznego

CENA: ok. 8 zł

OPIS PRODUCENTA:
Hipoalergiczny żel do mycia ciała, włosów i twarzy Biały Jeleń 3 w 1 dla kobiet prowadzących aktywny tryb  życia to produkt intensywnie odświeżający i pielęgnujący skórę. Specjalnie opracowana formuła dokładnie oczyszcza, wzmacnia i odżywia skórę oraz nadaje zdrowy wygląd włosom. Żel przeznaczony jest do mycia ciała, twarzy i włosów. Dzięki minerałom pochodzenia morskiego skóra odzyskuje optymalny poziom nawilżenia, nawet po długotrwałym wysiłku fizycznym. Przebadany dermatologicznie wśród osób ze skórą szczególnie wrażliwą, skłonną do alergii i atopii. Nie zawiera alergenów, parabenów, sztucznych barwników, SLES-u.

SKŁAD:
Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Sodium Lauroyl Sarcosinatei, Decyl Glucoside, Glycerin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Propylene Glycol, Maris Limus Extract, Ostrea Shell Extract, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Parfum, Citric Acid, Polyquaternium-10, Sodium Benzoate, PEG/PPG-120/10 Trimethylopropane Trioleate, Laureth-2, Tetrasodium EDTA
RECENZJA:
+ poręczne opakowanie - widać zużycie produktu, a szata graficzna jasno określa odbiorców,
+ żel posiada dobre właściwości myjące - szybko tworzy pianę, a przy tym jest bardzo delikatny,
+ jak sama nazwa wskazuje - konsystencja produktu jest żelowa,
+ przyjemny delikatny zapach (sama sprawdziłam :P),
+ skóra po zastosowaniu żelu jest w idealnej kondycji,
+ niska cena w stosunku do pojemności i jakości żelu,
+ zgodnie z zapewnieniami producenta żel nadaje się do mycia ciała, twarzy i włosów - idealnie nadaje się dla kobiet aktywnych - szczególnie na basen lub siłownię.

Dziękuję za możliwość przetestowania tego produktu - w żadnym wypadku nie wpłynęło to na ogólną opinię.


Razem z Szanownym Ślubnym i moją siostrą bardzo miło spędziliśmy wieczór - Dominika miała urodziny! Postanowiłam zrobić jej niespodziankę i wykonałam dla niej torcik:


Pozdrawiam - Mendziorka


8 komentarzy:

  1. Hmm nie widziałam go w drogeriach, ale jak kiedyś wpadnie mi w oko to choćby z ciekawości kupię i przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. TORT JEST PIEKNY I BYŁ PRZEPYSZNY !! DZIEKUJE JESZCZE RAZ :*

    OdpowiedzUsuń
  3. oj zjadlabym taki <3
    a co do zelu to raczej nie przepadam za kosmetykami przeznaczonymi do wszystkiego ;D chociaz to bardziej praktyczne rozwiazanie i nie musialabym tylu rzeczy ze soba ciagle wozic ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow produkt normalnie do wszystkiego. A tort wygląda wybornie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty zdolna jesteś :) siostra napewno zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tort musiał być PYSZNY :)
    Mój żel jeszcze stoi i czeka na swoją kolej do użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tort super :)
    Co do żelu, bałabym się użyć g to włosów :) Czy mnie oczy mylą, czy widzę w składzie parabeny?

    OdpowiedzUsuń