sobota, 30 listopada 2013

ZAKUPOWO: rossmann'owo.

Hej, hej
Wielkimi krokami zbliża się denko - już na dniach, dlatego też wybrałam się na drugą stronę ulicy, czyli na zakupy do Rossmann'a. Jak to dobrze mieszkać w strategicznym punkcie :)

Na pewno dzisiejsze (jeszcze świeże) zakupy nie były duże. Po prostu zakupiłam kilka najpotrzebniejszych rzeczy codziennego użytku. A są to:
ISANA - kremowe mydło do rąk w płynie, mango i pomarańcza - 3,49 zł/500 ml
Nienawidzę zapachu pomarańczy! Jednak w tym produkcie dla mnie jest on niewyczuwalny - zupełnie zdominował go cudowny zapach mango :)

ISANA - kremowy żel po prysznic, masło shea i owoc pasji 3,99 zł/300 ml
Zawsze będę wracać do tych żel - dobra cena w stosunku do pojemności. Każdy znajdzie jakiś odpowiedni dla siebie!

ISANA - zmywacz do paznokci 3,99 zł/125 ml
Od zmywacza wymagam po prostu usuwania lakieru z paznokci i poręcznego opakowania.

FACELLE fresh - płyn do higieny intymnej - 3,99 zł/ 300 ml
Po raz pierwszy zakupiłam ten produkt w celu przetestowania marki Facelle.

Zdecydowanie marka ISANA zdominowała zakupy:) Mogę śmiało napisać, że polubiłam się z nią. Charakteryzuje się dobrą, niemiecką jakością w stosunku do cen produktów. 

Pozdrawiam - Mendziorka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz