poniedziałek, 21 października 2013

RECENZJA zbiorcza - RIVAL DE LOOP żel do mycia twarzy z wyciągiem z ginko i ogórka oraz peeling w kremie.

Cześć:)
Dziś było piękne słońce za oknem, więc rano postanowiłam porobić trochę zdjęć  (tak już na zapas)! A za mną pracowite popołudnie:)
Korzystając z wolnej chwili pokażę Wam dwa produkty z Rossmanna, które polubiła ostatnio moja twarz. Właśnie skończył mi się żel do mycia twarzy z firmy Fitomed (mój ulubieniec!), a że korzystałam z niego bardzo długo to chciałam spróbować czegoś innego. Ta sama sytuacja dotyczyła również peelingu do twarzy i postanowiłam, że kupię serię.


NAZWA: RIVAL DE LOOP żel do mycia twarzy z wyciągiem z ginko i ogórka

POJEMNOŚĆ: 150 ml (tuba z tworzywa)

CENA: ok 8zł

OPIS PRODUCENTA: Nie zawiera mydła, jego pH jest neutralne dla skóry. Żel został opracowany do delikatnego, codziennego mycia cery normalnej i mieszanej. Składniki nawilżające - wyciąg z miłorzębu japońskiego i wyciąg z ogórków chronią skórę przed wysuszeniem, w rezultacie cera jest widocznie  odświeżona i oczyszczona.

SKŁAD: Aqua, Coco-Glucside, Cocamidopropyl Betaine, Alcohol Denat., Capryl/Capryl Glucoside, Acrylates/C 10-30 Alkyl Acrylate Crossplymer, Panthenol, Sodium Chloride, Parfum, Phenoxyethanol, Glycerin, Sodium Hydroxide, Methylparaben, Butylee Glycol, Disodium Edta, Cucumis Sativus Extract, Ginkgo Biloba Extract, Butylparaben, Ethylparaben, Idobutylparaben, Pantolactone, Citric Acid, Cl 42090.
MOJA OPINIA:
+ dobra cena w stosunku do pojemności produktu,
+ gęsta konsystencja (przypomina mi kisiel?), która mi nie przeszkadza - produkt jest przez to wydajniejszy- nie lubię za rzadkich, lejących się produktów do mycia twarzy,
+ łatwa aplikacja,
+ opakowanie jest półprzeźroczyste - widać zużycie,
+ zapach - osobiście mi on odpowiada (no... może troszkę za mocny...),
+ moja twarz po umyciu wygląda na odświeżoną,
+ żel wydaje się bardzo delikatny, jednak dobrze domywa pozostałości makijażu - zawsze po umyciu twarzy przemywam ją płynem micelarnym i  waciki są czyste.

MOJA OCENA: mocne 10/10

NAZWA: RIVAL DE LOOP peeling w kremie

POJEMNOŚĆ: 75 ml (tubka z tworzywa)

CENA: ok 5zł

OPIS PRODUCENTA: Peeling w kremie poprawia naturalny odcień skóry. Drobno zmielone pestki moreli usuwają zrogowaciały, martwy naskórek. Krem został wzbogacony o pielęgnującą prowitaminę B5 i hialuron. Poprawia ukrwienie skóry. Przeznaczony do każdego rodzaju cery.

SKŁAD: Aqua, Sesamum Indicum Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Polyethylene, Sorbitol, Glyceryl Stearate, Prunus Armeniaca Seed Powder, Olea Europea Fruit Oil, Phenoxyethanol, Panthenol, Parfum, Xanthan Gum, Propylene Glycol, Magnesium Aluminium Silicate, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Glycerin, Citric Acid, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Prunus Armeniaca Fruit Extract, Pantolactone, Glyceryl Oleate, Sorbic Acid.

MOJA OPINIA: 
+ duży plus za naturalne drobinki z moreli usuwające martwy naskórek - mam dość tych sztucznych,
+ zmielone pestki są dość ostre, przez co peeling jest skuteczny, jednak nie na tyle żeby ranić,
+ oczywiście cena :)
+ skóra po użyciu tego produktu jest gładka i miła w dotyku,
+ łatwa aplikacja,
+ sama formuła produktu (peeling w kremie) mi odpowiada.

MOJA OCENA: 10/10


A już niedługo - mój pierwszy projekt DENKO :)
Mendziorka



3 komentarze:

  1. Z RIVAL DE LOOP miałam jedynie płyn do demakijażu i całkiem fajnie się u mnie sprawdził :)

    P.S Co do SH w Naszym mieście bardzo lubię ten na Miodowej oraz ten przy Targowisku "po schodkach" - nie wiem czy kojarzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę ten żel! akurat mi się skończył, przydałby się nowy ;)

    OdpowiedzUsuń